Wprowadzenie

Super że jesteś!

To właśnie od dzisiaj zaczyna się nasze 10 Dniowe Wyzwanie.

Te 10 Dni mam nadzieję, że będzie mimo wszystko dla was przyjemne i wiele cennych lekcji wyciągniecie z wyzwania.

By wyzwanie okazało się skuteczne trzeba wykonywać wszystkie ćwiczenie.

Zależy mi na tym by w miarę możliwości dokumentować swoje działania, a więc:

  • Wykonywać zdjęcia posiłków
  • Monitorować swoją aktywność w ciągu dnia poprzez aplikację
  • Dodawać zdjęcia oraz filmy ze swoich treningów
  • Udzielaj się na naszej grupie

Dlaczego warto zacząć?

EFEKTY – Jeżeli wszystko pójdzie bez zarzutów to efekty bardzo mile Cię zaskoczą. Twoim głównym celem jest schudnięcie, a nasi podopieczni zrzucają średnio 0,5kg do 2kg tkanki tłuszczowej na tydzień. Co oznacza, że w przeciągu 10 dni możesz schudnąć nawet 3kg, jednak pamiętaj to dopiero początek. Wyobraź sobie co będzie po 30, 60, 90 dniach. ! Ile będzie w Twoim przypadku to kwestia bardzo indywidualna.

SAMOPOCZUCIE – Można powiedzieć, że efektem ubocznym wyzwania jest znacząca poprawa samopoczucia. Możesz o tym wiedzieć lub nie, ale jedzenie które spożywasz znacząco wpływa nie tylko na pracę Twojego układu pokarmowego, ale także na pracę Twojego mózgu! Jeśli odpowiednio się odżywiasz Twój organizm wytwarza odpowiednie ilości hormonów. Dzięki temu masz o wiele lepsze samopoczucie, 100% więcej motywacji i 100% więcej satysfakcji z życia!

STYL ŻYCIA – Jeśli uda Ci się zmienić wygląd i samopoczucie to zmienisz całkowicie styl życia. Twoi znajomi pierwsi to zauważą.